Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

10 μερες μεινανε

Για την ακριβεια λιγοτερες απο 10 πια.
Τον φαγαμε τον γαϊδαρο αν και στη συγκεκριμενη περιπτωση η ουρα ειναι... μεγαλη.
10 ημερες για να τελειωνουμε με αυτο το ... κολλημα σε καθε post, και πιθανοτατα να αρχισει ενα καινουριο με τον επομενο στοχο.
Οτι εγινε απο προπονηση εγινε και τωρα αρκετη ξεκουραση. Και οσο λιγοτερη γινεται η προπονηση, τοσο περισσοτερος χρονος υπαρχει για να τρωγομαι με τα ρουχα μου. Ηταν αρκετη η προπονηση; ειναι αρκετα μεγαλη αυτη η τσαντα; μηπως τα αλλα παπουτσια ηταν καλυτερα και παει λεγοντας με ερωτηματα που ολο νομιζει κανεις οτι εχει απαντησει και όσο πλησιαζει ο αγωνας ξαναγυρνανε στο μυαλο. Ασε που καθε μερα νομιζω οτι καποιος τραυματισμος εμφανιζεται σε καποιο σημειο του ποδιου, ο οποιος την αλλη μερα εξαφανιζεται για να εμφανιστει αλλου. Δεν ειναι καινουριο αυτο το προαγωνιστικο αισθημα αλλα πρωτη φορα ειναι τοσο μεγαλος ο στοχος (ελπιζω οχι και ανεφικτος) και αναλογο ειναι και το αγχος.
Το καλο ειναι οτι απο αυριο σταματαει η δουλεια και φευγω για ενα τριημερο ξεκουρασης (ελπιζω) στις Σπετσες. Κυριακη πισω για ενα τριημερο ετοιμασιων και τελευταιων λεπτομερειων και Τεταρτη Chamonix για τη μεγαλη γιορτη.
Αντε να δουμε τι μας περιμενει....

5 σχόλια:

  1. Αν και σε χάσαμε από σύντροφο στα βράχια, και μας λείπεις.. σε καμαρώνουμε πάντα!! Καλό (αν και δεδομένη η επιτυχία)τρέξιμο στις Άλπεις με πολλές όμορφες καινούριες εμπειρίες και εικόνες! Πολλά φιλιά! Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγουρα θα μας εντυπωσιασεις , καλο αγωνα να εχεις και να γυρισεις πισω χαμογελαστος να μας μεταφερεις τα οσα θα ζησεις σε 10 μερες εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία Νίκο! Είσαι παλικάρι! Περιμένουμε τις εμπειρίες σου οι οποίες σε εμάς τους "μικρούς" θα είναι πολύτιμες. Είμαστε μαζί σου!

    Τάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. dear nick ωραια και πολυ σωστα τα λες. ειδικα αυτό με τον τραυματισμο... εχω και εγώ ενα πονο που γυρίζει γυρω-γυρω το γονατο... Τριτη ήταν μπροστά και αριστερα, Τετάρτη μπροστά και δεξιά... Πέμπτη πίσω και δεξιά και σημερα πίσω και αριστερα... Βεβαια ο πονος αυτός ξεκινησε απο πραγματικό πονο στο γονατο λογο υπερχρησης και τις τελευταίες μερες κανω εναλλακτική προπονηση. καλο μας τερματισμό ευχομε λοιπόν(τρεχω και εγω στο utmb)με χαμογελο και χωρις τραυματισμους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σας ευχαριστω πολυ ολους για τις ευχες

    @ Κατερινα: τα βραχια και η ορειβασια μου λειπουν πολυ και δεν αργει η ωρα για come back. ελπιζω οταν αυτο γινει να ξαναβρω την αγαπημενη μου σχοινοσυντροφο :)

    @ τρεχαλακη: πολυ σιγουρια βρε Γιωργο, γιατι εγω εχω αρχισει να αμφιβαλλω. οτι και να γινει παντως ειναι καιρος να τα πουμε

    @ Τακη: ελπιζω αυτο το "μικρους" να μην ηταν αιχμη για την ηλικια μου ετσι? :)

    @ ανωνυμος: ελπιζω λοιπον να γνωριστουμε σε 1-2 ημερες. οπως και να εχει καλη τυχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή