Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

ανεβαινουν οι στροφες

μετα απο την προηγούμενη "κουτση" εβδομαδα λογω εκλογων και αλλων τινων αυτη η εβδομαδα ηταν γεματη χιλιομετρα. μολις 2 εβδομαδες βεβαια πριν τον Ολυμπο ειναι μαλλον πολυ κοντα για να "φορτωνω " ακομα χιλιομετρα αλλα, οπως εχω ξαναγραψει (και επιμενω να λεω για να το θυμιζω στον εαυτό μου μαλλον) εφετος στοχος ειναι το Mont Blanc και συνεπως δεν εχω κανενα λογο να αρχισω την ξεκουραση. για τον Ολυμπο λοιπον δεν σκοπευω να κανω τιποτα που να μοιαζει σε tapering. ισως μονο την τελευταια εβδομαδα να χαμηλωσω λιγο τα χιλιομετρα. αν προσθεσουμε και την επομενη εβδομαδα απο τον αγωνα που θα υπαρξει σχετικη ξεκουραση ηδη μαζευονται αρκετες χαμενες προπονησεις για το βασικο στοχο.
το σ/κ ιδιαιτερα ευχαριστηθηκα πολυ το τρεξιμό μου. οχι οτι ειμαι σε εξαιρετικη φορμα ενω ολο και καποια πονακια υπαρχουν. απλα ηταν δυο πολυ ομορφες προπονησεις.
το Σαββατο ετρεξα Παρνηθα με τον φιλο μου το Δημητρη τον Γερμακοπουλο. η θερμοκρασια ηταν πολυ καλη για την εποχη και δεν λιωσαμε. καλη παρεα, ωραια διαδρομη, καλος καιρος: ενα ωραιο τριωρο στο βουνο.
για το Mont Blanc εχω σκοπο να βαλω και λιγες πιο ειδικες προπονησεις οπως βραδινο τρεξιμο (που θα ειναι μεγαλο μερος του αγωνα) αλλα και προπονησεις με λιγο υπνο μιας και η αυπνία θα ειναι ενα απο το θεματα που θα αντιμετωπισουμε εκει. την Κυριακη μιας και ήμουνα μονος στο σπιτι και δεν θα ενοχλουσα κανενα ειπα να κανω μια, ηπια σχετικα, αρχη αυτων των προπονησεων. ξυπνησα λοιπον κατα τις 4.00 με 3 ωρες υπνο και στις 4.30 εμπαινα με το φακο μου και ολο τον εξοπλισμο στα μονοπατια του Υμηττου. το σκοταδι δεν κρατησε πανω απο μια ωρα αλλα ευχαριστηθηκα ενα ατμοσφαιρικο τρεξιμο με μονη συντροφια τα πολλα νυχτοπουλια του Υμηττου. το σκηνικο ολοκληρωθηκε με ενα υπεροχο ξημερωμα που ειχα την τυχη να με βρει ψηλα στο βουνο προσφεροντας μου μια απιστευτη θεα καθως ετρεχα. σιγα σιγα καθως προχωρουσε το πρωινο απολαμβανα τη ζωη στο δασος που ξυπνουσε ενω αργοτερα αρχισαν να φτανουν και οι πρωτοι πεζοποροι. ολοκληρωσα εντελει το δευτερο κολλητο long run μετα απο 5 ωρες. το πρωτο παντως 2ωρο ηταν απο τα απολαυστικοτερα τρεξιματα που εχω κανει. κατι μου λεει οτι θα ακολουθησουν και αλλα τετοια μεχρι τα τελη Αυγουστου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου