Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

τρεξιμο και νηστεια




ναι λοπον νηστευω.
Ξεκινησα ετσι για πλακα πριν καμια δεκαρια χρονια μου αρεσε και από τοτε κάθε σαρακοστη νηστευω. νηστευω και ας μην πιστευω. αυτό είναι η αληθεια δεν το καταφερα. Οσο δελεαστικη και αν είναι η ιδεα μιας υπερτατης δυναμης υπευθυνης μιας υπερκόσμιας αρμονιας απλως δεν μου βγαινει. μου αρεσει βεβαια να επισκεπτομαι εκκλησακια όπως μου αρεσει και το Πασχα και το κατανυκτικό κλίμα που δεν με αφηνει ασυγκινητο, αλλα ως εκει. τελως παντων απλα νιωθω καλα με τη νηστεια κατι σαν διατροφη και πνευματικη ασκηση μαζι.
το θεμα τωρα είναι αν συνδυαζεται τρεξιμο και νηστεια. Η μονη φορα που δεν νηστεψα τα τελευταια χρονια ηταν πριν τρια χρονια, η πρωτη χρονια που ετρεχα και ετοιμαζομουνα για το μαραθωνιο της Μεσσήνης. Ο αγωνας ηταν μια εβδομαδα μετα το Πασχα και φοβομουνα ότι η νηστεια θα με γονατιζε. μπορει να μην ειχα και αδικο. περυσι ετρεξα ανοιξιατικο μαραθωνιο νωρις, στις 2 Μαρτιου στη Βαρκελωνη, πριν την Καθαρη Δευτερα οποτε δοκιμασα ξανα τη νηστεια μαζι με την προπονηση που εκανα για τους αγωνες βουνου. Δεν παρατηρησα κανενα προβλημα οποτε να’ μαι και εφετος να νηστευω. Και η αληθεια είναι ότι μεχρις στιγμης νοιώθω μια χαρα. Προσεχω να τρωω καλα (να ΄ναι καλα η καλη μου που μαγειρευει συνηθως). Το προβλημα είναι οι πρωτεΐνες για την αποκατασταση από το τρεξιμο και το ασβεστιο γι΄αυτό μετα την προπονηση πινω γαλα σογιας με δημητριακα. Γενικα αυτην την εποχη τρωω αρκετη σογια. την κανω κοκκινιστο με κους-κους ,αρεσει και στη Νατασα (η καλη μου που ελεγα πιο πανω). γκουρμε νηστεια. Για την ορειβασια δε μεσα στη νηστεια φτιαχνω γκουρμε σαντουιτσακια με λιαστη ντοματα και πατε ελιας. Αναρπαστα γινανε την τελευταια φορα Τρωω και αρκετους ξηρους καρπους. Μια χαρα ειμαι. Ουτε συμπληρωματα διατροφης δεν παίρνω. Το αστειο είναι ότι από καποιο σημειο και μετα μεσα στη σαρακοστη σαν να ανοιγει η ορεξη μου και δεν χορταινω με τιποτα. Ετσι συνηθως ουτε κιλα χανω από τη νηστεια. Το σιγουρο όμως είναι ότι ευχαριστιεσαι πιο πολύ το Πασχα μετα. το οποιο Πασχα τωρα που τα μετραω είναι ακομα ένα μηνα μακρυα. Να ειχαμε λιγο τυρακι ρε γαμωτο. Μονο αυτό μου λειπει!!!
στο πυρ το εξωτερον!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου